Artykuł sponsorowany

5 cech dobrej obsługi hotelowej

5 cech dobrej obsługi hotelowej

Obsługa hotelowa to jedna z najważniejszych kwestii, które decydują o zadowoleniu gościa z pobytu. Nawet najlepsza lokalizacja czy pyszne śniadanie nie wpłyną pozytywnie na wrażenia, jeśli pracownicy obiektu będą nieprofesjonalni albo nieuprzejmi. Gość, który spotka się z miłym, pomocnym personelem poczuje się wyjątkowo, a dzięki temu być może odwiedzi hotel ponownie albo zostawi w mediach społecznościowych dobrą opinię.

Jaki powinien być personel w hotelu?

Przede wszystkim w hotelu powinny pracować osoby, które lubią ludzi. To praca, która wymaga ciągłego kontaktu z gośćmi, rozwiązywania ich problemów czy po prostu życzliwej rozmowy podczas zameldowania. To personel jest wizytówką miejsca, dlatego tak ważne jest, by był właściwie dobrany. Pobyt w hotelu to dni, które gość spędza poza domem, dlatego ważne jest, by stworzyć mu przyjemną atmosferę i pomóc w ewentualnych trudnościach. Personel hotelowy powinien być zatem gotowy pomóc gościom nie tylko merytorycznie, ale i psychologicznie. Mowa oczywiście o  podstawowym rozumieniu tego słowa, czyli o spokojnej rozmowie czy szybkim rozwiązaniu stresującej sytuacji.

Cechy dobrej obsługi hotelowej

Dobra obsługa hotelowa powinna charakteryzować się profesjonalnym, przyjaznym i pełnym wyrozumiałości podejściem do klientów. Jest kilka cech, na które szczególnie zwraca się uwagę podczas pobytu w obiekcie hotelowym.

  • Dyskrecja – ludzie przyjeżdżają do hotelu z różnych powodów. Obsługa powinna w sposób profesjonalny, ale dyskretny i subtelny prosić o dane personalne czy pytać o potrzeby gościa.

  • Niezauważalna obecność – gość przebywający w hotelu musi mieć poczucie, że to jego tymczasowy dom. To dlatego obsługa powinna być dostępna, ale nienachalna.

  • Szybkie załatwianie spraw – internet nie działa? A może na parkingu nie ma miejsca na samochód? Wszystkie tego typu problemy powinny być jak najszybciej załatwiane. Jeśli pokój z jakiegoś powodu nie spełnia standardów, gość powinien mieć możliwość jego zmiany.

  • Uprzejmość i życzliwość – niezależnie od tego, czy gość spędza w hotelu jedną noc, czy mieszka dłużej powinien być traktowany z szacunkiem i uprzejmością. Uśmiech, miłe powitanie to drobne gesty, ale niezmiernie istotne.

  • Szacunek – niezależnie od długości pobytu, ceny za pokój czy innych kwestii każdy gość powinien być traktowany indywidualnie i mieć poczucie, że hotel stara się zapewnić jak najlepsze warunki każdej osobie.

Jednym z hoteli, które cechują się nienaganną obsługą i ciekawą ofertą jest Hotel Sleep we Wrocławiu.

form success Dziękujemy za ocenę artykułu

form error Błąd - akcja została wstrzymana

Polecane firmy

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.